Retailerul de bricolaj Praktiker vinde și online, pe platforma existentă pe site fiind deja listate primele 5.000 de produse. Compania va introduce treptat și în magazinul online toate produsele sale, însă va fi un proces de durată deoarece oferta depășește 40.000 de produse.
Primele zile au adus un coș mediu de cumpărături de 850 de lei, mai ridicat decât cel înregistrat în magazine. În medie au fost plasate circa zece comenzi în fiecare zi, cu excepția finalului de săptămână când numărul acestora a crescut la 16 pe zi.
Magazinul online Praktiker este deocamdată în variantă beta, de testare, și va fi lansată oficial după Paști. Va conține mai multe îmbunătățiri, printre care opțiunea Clik&Pick, prin care clienții își pot comanda produsele dorite și pot veni să le ridice de la unul din sediile Praktiker. Până la finalul anului, compania estimează circa 3.000 de comenzi din online, ceea ce reprezintă 1% din traficul de 300.000 de vizitatori ai site-ului.
Praktiker România este unul dintre principalii jucători din piața locală de bricolaj alături de Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.
Compania a fost preluată de la firma germană Praktiker AG, în 2014, de omul de afaceri român de origine turcă Omer Susli. În anul preluării, compania a obținut o cifră de afaceri de 585 milioane de lei (131 milioane de euro). Retailerul de bricolaj a trecut pe profit în 2014, cu un câștig net de 90 de milioane lei (20,5 milioane euro), după pierderi de 72 de milioane de lei (16,4 milioane euro) în 2013. În prezent, deține 28 de magazine în 24 de orașe din țară.