Adio Dolce şi Clicknet!

0


Romtelecom nu va mai promova brandurile Dolce, pentru serviciile de televiziune prin satelit şi Clicknet, pentru serviciile de internet, toate campaniile publicitare urmând să se axeze în jurul brandului-mamă, indiferent de serviciul oferit. Compania spune că la mijloc este vorba de o simplificare de brand şi că Dolce şi Clicknet şi-au făcut deja datoria. Astfel, furnizorul de servicii de telefonie, televiziune prin satelit DTH şi internet, a decis să se orienteze pe un singur brand: Romtelecom, cel care până de curând era asociat mai ales cu serviciile de telefonie fixă.

„Decizia vine ca o continuare naturală a strategiei noastre comerciale bazate pe pachete personalizate de servicii. Odată cu lansarea acestora în august 2011, Romtelecom a devenit brandul dominant al comunicării, definind furnizorul de servicii integrate pentru toate categoriile de nevoi din locuinţă, transmiţând o promisiune unitara clienţilor pentru toate cele trei servicii telecom. Era, aşadar, firesc să redirecţionăm toate eforturile de comunicare a serviciilor noastre sub brandul unic Romtelecom. În plus, decizia este întărită de faptul că, la acest moment, Romtelecom este perceput ca un brand foarte competent, experimentat şi demn de încredere, capabil să ţină pasul cu evoluţia permanentă a clienţilor săi. Prin schimbarea arhitecturii de brand şi a identităţii vizuale ne dorim să reflectăm modul în care clienţii noştri evoluează şi cum, în mod consecvent, noi ne adaptăm nevoilor lor”, susţin reprezentanţii companiei.

Spre finalul anului trecut, Romtelecom avea 1,18 milioane de abonaţi la serviciile de internet broadband şi 1,231 milioane la serviciile de televiziune de pe platformele de satelit, IPTV şi cablu.

În ceea ce priveşte brandul Dolce, acesta va mai fi păstrat în continuare pentru a sprijini platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi dolcetv.ro. Şi asta pentru că brandul Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate. Însă toate celelalte referiri la „Dolce” au dispărut, inclusiv de pe platforma IPTV (televiziune digitala prin internet). Astfel, referirea la serviciile de televiziune ale Romtelecom se va face acum în funcţie de numele pachetului. Spre exemplu, pachetul de baza Dolce iVariat (aferent serviciului IPTV) se numeşte acum TV Variat, iar pachetul Dolce Maxim, de pe platforma de televiziune prin satelit, a fost denumit mai simplu TV Maxim. 

Decizia de renunţare la branduri nu se aplică însă şi la serviciile oferite de compania subsidiară deţinută 100% de Romtelecom SA, şi anume NextGen, care oferă servicii de telefonie fixă, internet prin fibră optică şi televiziune prin cablu, analogică şi digitala sau în cazul Cosmote, operatorul de telefonie mobilă deţinut de grupul grecesc OTE – acelaşi acţionar majoritar ca şi al Romtelecom.