Compania Competence Call Center (CCC) intenționează să angajeze aproximativ 270 de persoane până la finalul anului pentru centrele din București și Brașov. Firma, care furnizează servicii de customer service pe piața locală, are aproape 650 de angajați, dintre care 500 în centrul din Capitală deschis în anul 2007 și 150 de salariați în filiala de la Brașov inaugurată în iunie 2014.
CCC plănuiește să se extindă și să continue activitatea pe această piață, fapt pentru care, potrivit reprezentanților, compania își propune să angajeze persoane noi pentru cele două locații din România. În prezent, CCC caută vorbitori de limba franceză, germană, engleză, spaniolă și italiană. Din totalul persoanelor care vor fi recrutate în acest an, 100 de oameni vor fi angajați la sediul din Brașov. Totodată, compania are în vedere consolidarea echipelor de project leaders şi agent coaches.
Cele mai active perioade în domeniul serviciilor de outsourcing sunt aprilie şi septembrie.
Competence Call Center este unul din centrele de contact de vârf din Europa. Compania a fost înființată acum 16 ani și în timp s-a specializat pe servicii de tip call center de înaltă calitate, fiind totodată într-o continuă expansiune.
CCC oferă clienților servicii în 28 limbi. Competențele de bază sunt incoming hotlines, campanii outgoing, corespondență prin e-mail/fax/scrisori, asistență prin live chat, monitorizare social media și răspuns și de asemenea soluții de eCommerce.