Facebook a lansat Graph Search, un motor de căutare de conţinut în cadrul propriei reţele de socializare. Acesta pune la dispoziţia utilizatorilor o tehnologie complexă care le permite să găsească conţinut pe baza unor criterii clare, precum „atracţii turistice din Italia vizitate de către prietenii mei” sau „fotografii ale prietenilor mei dinainte de 1990”. Serviciul va ţine cont de criteriul respectării dreptului la viaţă privată, afişând doar rezultate de conţinut de pe Facebook care sunt distribuite şi sunt accesibile utilizatorului ce efectuează căutarea. Graph Search pune la dispoziție și o localizare mai ușoară a restaurantelor din zona în care vă aflați, rezultatele venind la pachet cu fotografii postate din acel loc de către prietenii dumneavoastră și o lista a celor care au mai fost acolo. Noul serviciu nu este unul de căutare în sens larg pe Internet, ci doar pe Facebook.
Abonaţii celei mai mari reţele de socializare vor putea căuta orice material care este distribuit public sau postat de pe un cont care este setat să afişeze public toate postările şi like-urile. Mai mult, fotografiile distribuite public, cu funcţie de localizare activată, pot fi găsite de către oricine pe Facebook. De exemplu, dacă un prieten încarcă o fotografie cu tine la un bar, îi ataşează coordonatele GPS (geo-tag) şi o postează public, înseamnă că oricine va căuta poze cu acel bar, va găsi poza cu tine.
Utilizatorii rețelei de socializare ar putea să devină mai interesați și mai atenți la ceea ce este postat cu sau despre ei. Este important de subliniat că utilizatorii care îşi setează contul pentru a putea fi văzut numai de către cei din cercul lor de prieteni, nu vor putea fi „căutaţi” decât de către aceştia. Pentru moment, „graph search”-ul va fi în variantă beta şi nu va fi disponibil pentru toată lumea. Curioşii care vor să intre pe lista de aşteptare a serviciului Graph Search o pot face accesând www.facebook.com/about/graphsearch.