Din această lună, Banca Comerciala Romana a demarat un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele băncii, ca parte a strategiei de stimulare a tranzacţiilor fără numerar.
În acest sens, BCR va introduce doua comisioane noi pentru operaţiunile de plăţi facturi cu numerar efectuate la ghişeele băncii, care se vor aplica diferenţiat în funcţie de tipul de client, şi anume: clienţii băncii vor plăti 4 lei comision per plată factură cu numerar la ghişeele BCR, iar pentru cei care nu sunt clienţi ai băncii comisionul va fi de 8 lei per plată factură cu numerar.
BCR va continua să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul plăţilor la ghişeele băncii, recent banca instalând o reţea de 400 de astfel de aparate.
În 2012, clienţii retail ai BCR au efectuat tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior.