Piața locală a berii se pregătește să întâmpine un nou sortiment. Ursus își extinde portofoliul de produse pe segmentul premium al pieței berii din România și va produce prima bere fără alcool, dar cu arome, acest segment fiind acoperit momentan de importatori. Ursus Breweries, parte a grupului sud-african SABMiller, va lansa în curând pe piaţa locală un nou brand de bere, consolidându-şi poziţia pe segmentul berilor cu arome. Compania a solicitat la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci înregistrarea mărcii Ursus Cool, sub umbrela căreia va comercializa o bere cu limonadă şi o bere fără alcool cu limonadă-segment unde competiţia nu este încă prezentă, dacă nu luăm în calcul importatorii.
Pe piaţa românească SAB Miller este prezent prin intermediul Ursus Breweries care deţine unităţi de producere a berii la Buzău, Timişoara, Cluj – Napoca şi Braşov.
Brandul Ursus a apărut pe piaţa locală în 1927 şi, deşi a fost vândut străinilor, numele a fost menţinut de-a lungul timpului. Producătorul de bere a fost prima companie privatizată după ’89 prin ofertă publică, iar începând cu 1997 a intrat în portofoliul SAB Miller. În prezent, Ursus este unul dintre cele mai bine vândute branduri de bere din România.