Domo îşi închide toate magazinele şi lichidează stocurile

0
Domo îşi închide toate magazinele

Retailerul Domo va închide toate magazinele pe care le deţine şi va rămâne doar cu vânzările online, potrivit zf.ro. Pe site-ul propriu, Domo are o ofertă cu titlul „Dăm Tot!” şi vorbeşte despre reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie. Cu afaceri de peste 600 milioane de lei în 2014, retailerul va rămâne doar cu operaţiuni online, o parte dintre magazinele sale fiind deja preluate de competitori. Furnizorii companiei nu mai livrează marfă deoarece nu şi-au primit banii pe electronice şi electrocasnice, Domo având probleme financiare de mai mulţi ani. Potrivit ultimelor date, compania avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unul online.

Pe site-ul Domo apar deja stocuri epuizate la diferite produse care au fost reduse şi cu 60%, 70% sau 90%, preţurile pornind şi de la 1 sau 2 lei.

Domo este unul dintre cei mai mari jucători din retailul electroIT local, cu o istorie de circa două decenii. Compania a obţinut anul trecut afaceri de 612,5 milioane de lei, în creştere de la 584 milioane de lei în 2013. Domo se află în plin proces de restructurare de mai mulţi ani, perioadă în care şi-a schimbat acţionariatul şi conducerea de mai multe ori şi a închis peste 50 de magazine.