Facebook intenționează să livreze mai multe știri utilizatorilor săi. Compania testează o serie de caracteristici pentru fluxul de știri care, dacă sunt implementate, vor reprezenta cea mai mare schimbare făcută de companie până acum acestui element central al rețelei sale de socializare. În acest sens, utilizatorii ar putea vedea o nouă față a rețelei de socializare cu o nouă bară în partea de jos a ecranului în care ar urma să apară mai multe secțiuni: News Feed (fluxul de știri normal), dar şi topicuri precum World & US News, Sports, Music, Food şi multe altele. Aceste secțiuni pot fi personalizate de către utilizatori și includ și conținut pe aceste teme partajat de prieteni din listă, nu doar articole din media. Noile categorii pot fi activate sau dezactivate din setări.
Nu este cunoscut încă dacă aceste modificări vor fi implementate, deoarece multe din elementele testate intern la Facebook sau pe un număr redus de utilizatori nu sunt niciodată lansate. Cu toate acestea, rețeaua de socializare s-a axat foarte mult pe știri în ultima perioadă.
Anul trecut, Facebook a anunțat Instant Articles, un serviciu prin care articolele publicațiilor sunt găzduite direct pe platforma sa, pentru a se încărca mai repede atunci când sunt accesate de utilizatori. Dacă, în medie, la nivel global, articolele se încarcă complet în 8 secunde, un Instant Article se încarcă într-o jumătate de secundă.