Furnizorul de energie GDF Suez Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în Engie şi în ţara noastră. Adoptarea noului brand ENGIE în România survine ca o etapă firească a procesului internaţional de rebranding al mărcii GDF Suez în Engie, anunţat de către grup în data de 24 aprilie 2015 şi derulat sub moto-ul «Lumea se schimbă şi, odată cu ea, energia noastră».
Schimbarea de marcă este realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante. ENGIE îşi fixează drept ambiţie aceea de a fi un promotor şi un lider al acestei tranziţii energetice.
Potrivit unui comunicat al companiei, noul brand ENGIE transmite o viziune umană şi pozitivă a energiei, atât prin reprezentarea grafică a logo-ului, cât şi prin culoarea utilizată în logo care sugerează atât gazele naturale cât şi electricitatea. Logo-ul ENGIE reprezintă soarele care răsare pe planetă, simbolul unui început în lumea energiei. Numele ENGIE a fost ales pentru sonoritatea sa, fiind contragerea cuvântului ,,energie’’. Sloganul „By people for people” va fi păstrat, căpătând un sens şi mai pregnant într-un context în care soluţiile de energie sunt dezvoltate împreună cu partenerii şi clienţii noştri.
„La 10 ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, ENGIE. Această schimbare de marcă va sprijini noua poziţionare care se va traduce la nivel local prin dezvoltarea unor produse şi servicii de eficienţă energetică care să permită diminuarea consumului de energie şi prin dezvoltarea de soluţii digitale menite să le faciliteze clienţilor un acces mai facil la serviciile şi ofertele noastre. Am încrederea că toate acestea vor aduce un plus de valoare capitalului de încredere dobândit până în prezent şi vor contribui la succesul mărcii ENGIE în România’’ a declarat Eric Stab, Preşedinte Director General al GDF SUEZ Energy România.
În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele şi serviciile comercializate. Denumirea socială a companiei va ramâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunţată ulterior. În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deţinute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Brăila Winds şi Alizeu Eolian.
ENGIE îşi fondează strategia pe o creştere responsabilă a activităţilor sale, în măsură să răspundă provocărilor majore din domeniile energiei – asigurarea necesarului de energie, garantarea siguranţei în aprovizionare, combaterea schimbărilor climatice şi optimizarea utilizării resurselor – limitând în acelaşi timp impactul activităţilor sale asupra mediului înconjurător. Grupul propune soluţii performante şi inovatoare persoanelor fizice, juridice şi colectivităţilor bazându-se pe expertiza sa în 4 sectoare cheie : energiile regenerabile, eficienţa energetică, gazele naturale lichefiate şi tehnologia digitală.