Cu toate că mai sunt două săptămâni până la marea zi a reducerilor, zeci de magazine online au început deja nebunia reducerilor. Black Friday 2013 se anunţă a fi un eveniment special, cu sute de oferte şi promoţii.
Peste 60 de magazine online din întreaga ţară au anunţat deja că pregătesc ofertele pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an. Vinerea de 29 noiembrie, ziua de vârf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promoţii de până la 80% pentru o gamă largă de produse, de la electronice şi electrocasnice la haine, cărţi şi jucării pentru copii. Fenomenul Black Friday a ajuns oarecum recent în România însă a fost promovat de comercianţii online şi foarte bine primit de consumatori. Fenomenul a luat amploare şi a generat vânzări spectaculoase magazinelor care au venit cu promoţii consistente.
În acest an, ziua reducerilor va aduce implicarea unui număr mai mare de magazine, din cele 60 de magazine care au anunţat că participă la BlackFriday, o treime nu au derulat anul trecut promoţii cu ocazia evenimentului. Există şi magazine online care vor extinde perioada reducerilor pe parcursul mai multor zile, nu doar în Vinerea Neagră, iar altele vor lua startul mai devreme, pe 22 noiembrie.
Black Friday 2013 va aduce reduceri din toate domeniile, de la electronice şi electrocasnice la fashion, cosmetice, cărţi, produse home&deco, asigurări şi chiar alimente. Pentru fiecare categorie de magazine sunt aşteptate vânzări spectaculoase, în condiţiile în care numai anul trecut comenzile cu crescut de 22 de ori pentru un advertiser de fashion sau chiar şi de 40 de ori.
Printre magazinele participante se numără Emag, evoMAG, MarketOnline, Clickshop, Miniprix, TinaR, 3 Suisses, ElefanT, Nemira, Noriel, Bebebliss, Vivre, Homeycomb, OalaCuBunătăţi, Bioportal.
Potrivit tradiţiei americane, Black Friday sau Vinerea Neagră marchează ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoştinţei şi deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun.